UFC 166 on PPV: Extended Preview

At UFC 166, Cain Velasquez and Junior Dos Santos complete their heavyweight trilogy on MMA’s biggest stage. Plus, Roy Nelson takes on unbeaten Daniel Cormier…

Comments

Steve Reedy says:

Fuck? Melendez.

Steve Reedy says:

I hope Roy knocks Cormier’s? fat black ass the fuck out!! I will be ready to LOL!!

Mike Sorinho says:

poor diego. it seems he has trouble speaking. maybe from all? those shots he absorbed :(

Steve Reedy says:

Cain is? gonna get KTFO!! Fuck you esse puto’s!!

ruslanbmw1 says:

JDS win, bcos WHITE pride? better than? brown (shitty) pride!!!!!

period

OV3ThaTruth says:

Cains the best. Don’t matter what jds fans think. He got fucking destroyed so stfu.? Jds went through 5 rounds of hell, and came out looking like he got hit by a fucking truck. Fuck y’all bitter bitches

x187mobx says:

Let’s go Junior cigano dos? santos whoooooooooooo lets fukin get it!!!!!!!!

jiahkong96 says:

diego has only 1 flying? knee ko

Taicho Sim says:

-Velasquez
-Cormier
-Melendez?

USFCpresident says:

Solid locks? for 166
-JDS
-Nelson
-Melendez

USFCpresident says:

Make that..? first round

snix89yt says:

@sirus Abernathy… I expect to see you on here after the fight? explaining why JDS Lost… :( AhahahAhahaha!

jaganmaster says:

Sick Card!!!?

DieguezCreate says:

JDS? and Velasquez are fucking legends!

Dgaf8896 says:

MORRISSEY? HAS A CHOAD!!!!!!

ian hernandez says:

I dont? think dos santos build up a game to dethrone velasquez

KSVideos says:

Roy Nelson is the funniest? UFC fighter ever

Ricky Parmar says:

GUS? 123

CrybabyKiller2014 says:

Boring…?

WEEZAVELE says:

gilbert is overrated?

sirus abernathy says:

i think people that won’t fight their team mates? are a sack of bitches. even then cormier will get a hw title shot because cains brown confused ass is going to die. jr via murder 2 rnd

jcarranza209 says:

Wow? look at that ignorant fuck down there saying fuck brazil… I’m Mexican myself and I’m going for dos santos. Y u gotta diss a whole nation? Chael ass nigga.

sirus abernathy says:

spick..?

right kick hospital left kick cemetary says:

I’m going to go? with Cain, dc and Melendez.

DzzO says:

roy hits? harder when he is fatter. He looks slimmer than ever right now.

MRCHAPOGUZMANLOERA says:

MY RESPECT FOR DANIEL CORMIER!! & FOR THAT REDNECK HILL BILLY ROY NELSON! HAHAHA? HES GOING TO GET MURDERED ON THE 19!!

CAIN VELASQUEZ ALL DAY EEERRR DAY!!!! BROWN PRIDE! FUCK JDS! FUCK BRAZIL!

Birdistheword628 says:

This Diego looks? like he could be the old Diego’s father.

azosh422 says:

lets go royyy!!!!?

kraspun says:

WAR? Melendez!!

mobilephonewatches says:

So? what. A Mexican-American IS an American. So what is your point Sherlock, why did you feel the need to tell us this.

REXZBEAT75 says:

”RICK JAMES? BITCHS!!” lol

Write a comment

*